Hledat
Wprowadzenie > O nas > Blog > Detail blogu Realizacja sklepu krok po kroku

Realizacja sklepu krok po kroku

Otwarcie sklepu to nie jest coś prostego – niezależnie od tego, czy jest to wyremontowany oddział, czy zupełnie nowy sklep. Wiąże się z tym wiele pracy i planowania. Podstawą udanego i dochodowego sklepu jest dobrze przemyślany projekt wnętrza i jego wysokiej jakości wykonanie. A jak w praktyce wygląda tworzenie takiej podstawy? Przyjrzyjmy się temu.

Store check lub analiza bieżącego stanu

Projekt funkcjonalny opiera się na stałych danych. Przed przedstawieniem pierwszej propozycji konieczne jest zatem przeanalizowanie istniejących rozwiązań. Zazwyczaj w istniejącym sklepie przeprowadzamy badanie marketingowe w formie ankietowej, by uzyskać cenne informacje zwrotne od klientów. Oprócz badania ustalamy z klientem cele, które powinien osiągnąć nowy design – wyższa sprzedaż, więcej klientów, bardziej nowoczesny wygląd itp. Jeśli zamierzasz otworzyć swój pierwszy sklep, określimy wspólnie bez przeprowadzania badania Twojego klienta docelowego, świadczone usługi, a także cele. Podstawowe pytania, które zadajemy można znaleźć tutaj.

Propozycja designu sklepu

Na podstawie analizy istniejącego rozwiązania i zdobytej wiedzy nasz projektant opracuje layout sklepu – czyli układ przestrzenny. Kolejnym krokiem jest przedstawienie projektu wnętrza w programie 3D, by dać klientowi lepsze wyobrażenie. Konsultujemy się z klientem przez cały proces projektowania, by był na bieżąco informowany. Podczas projektowania staramy się upewnić, że rezultat odzwierciedla tożsamość marki.

Budowa prototypu i testowanie

Po zatwierdzeniu ostatecznego projektu przez naszego klienta, nadchodzi czas na produkcję. Dział ten znajduje się zaledwie kilka kroków od biura projektanta – w naszej własnej hali produkcyjnej. Dzięki temu produkcja i projektowanie są dla nas łatwiejsze do skorygowania. Tworzymy prototyp wyposażenia sklepu przed rozpoczęciem produkcji seryjnej. Budujemy cały sklep w naszej przestrzeni testowej o powierzchni 100 m2. Jesteśmy jedyną firmą w Republice Czeskiej, która jest w stanie zbudować w pełni funkcjonujący sklep we własnej hali produkcyjnej. Klient może przejść przez sklep i doświadczyć go jako klient. Dzięki temu możemy dopracować wszystkie szczegóły dotyczące materiałów i produkcji, a klient wie, co kupuje. Ponadto dowie się, jakie wrażenia i emocje sklep wywołuje u klienta.

Modyfikacja budowlana sklepu

W większości przypadków wymagane są modyfikacje budowlane w pomieszczeniach klienta, by spełnić normy prawne dotyczące prowadzenia działalności. Dzięki naszemu własnemu oddziałowi budowlanemu MORIS construction, zapewniamy klientowi kompletne prace budowlane od projektu aż do kompletnego montażu, niezależnie od tego, czy chodzi o kompletną instalację systemu klimatyzacji, czy instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, ułożenia podłogi lub pomalowania ścian. W przypadku wielu projektów budowlanych jesteśmy również wykonawcą generalnym.

Montaż wyposażenia sklepu

Dostarczymy wyprodukowane przez nas meble na miejsce i zajmiemy się ich profesjonalnym montażem – w tym brandingiem, podświetleniem reklamy i dekoracją witryn. Ponadto nasi klienci mogą korzystać z naszych usług facility management w celu konserwacji sprzętu i ewentualnej naprawy lub wymiany uszkodzonych części przez cały okres działania sklepu. W ten sposób przekazujemy klientowi gotowy sklep, do którego wystarczy dostarczyć towar.

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.