ZMIANA KONCEPCJI DROGERII TETA
- Client
- Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
- Segment
- Drogerie
- Realization
- 2022
- About project
-
Nie przestajemy pracować nad naszymi koncepcjami nawet po ich uruchomieniu. Świat handlu detalicznego nieustannie się zmienia. Podobnie jak nasi klienci. Aby utrzymać aktualność naszego konceptu drogerii Teta, dostosowaliśmy wybrane części, aby lepiej spełniały nowe potrzeby sklepu - tj. aby były bardziej widoczne w oczach kupującego.
Ujednolicając wszystkie ekspozytory kosmetyków dekoracyjnych, sprawiliśmy, że wygląd sekcji jest bardziej spójny. Dzięki temu jest ona lepiej powiązana z ogólnym wystrojem sklepu. Za pomocą elementów oświetleniowych wsparliśmy komunikację z klientami, którzy łatwiej zauważą asortyment.
Instalując szyny boczne, oprawiliśmy półkę Health i sprawiliśmy, że wyróżnia się ona ponad resztą asortymentu. Dzięki temu sekcja ta subtelnie się wyróżnia. Świecący zielony krzyż widoczny ze wszystkich stron wspomaga nawigację na miejscu i przyciąga klientów z dalszych części sklepu.
Wreszcie, odświeżyliśmy wygląd istniejących ekspozytorów do pielęgnacji skóry i włosów. W tym celu zastosowaliśmy nowe nazewnictwo i grafikę. Na przykład, w pomysłowy sposób podzieliliśmy farby do włosów zgodnie z efektem, jaki daje każdy produkt.
"Chcę być widoczna!" lub "Chcę doskonałego pokrycia i dodatkowej pielęgnacji!", głoszą napisy nad każdym rodzajem farby do włosów. Z daleka klient może już zobaczyć, gdzie się udać, jeśli szuka odważniejszego odcienia lub bardziej pielęgnacyjnego koloru.
Celem renowacji było przede wszystkim ożywienie wnętrza sklepu i dostosowanie koncepcji do nowych trendów. Fakt, że oryginalna koncepcja sklepów Teta jest również naszym dziełem, ułatwił nam i klientowi wprowadzenie zmian.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury