PILULKA
- Client
- Pilulka Lékárny a.s.
- Segment
- Apteki
- Realization
- 2022
- About project
-
Brand Manual jest niewątpliwie fundamentem każdej firmy. Nadaje ton komunikacji marketingowej, kształt marketingowi online i materiałom wizualnym. W firmie, która tak jak +pill nieustannie ewoluuje, Brand Manual jest stale dostosowywany, a raz na jakiś czas może nawet ulec zmianie. W takich momentach musimy dostosować do niego naszą komunikację w sklepie i wystrój sklepu.
W ten sposób dostosowaliśmy aptekę na Senovážné náměstí do nowego Brand Manuala. Zmiana dotyczyła głównie szuflad regałów bocznych oraz frontów niskich gondoli. Kluczowym elementem całego projektu jest uśmiechnięty symbol, który jest częściowo utworzony przez znak plus, który firma dodała do nazwy aptek. Różowy znak plusa przekazuje pozytywne doświadczenie, a uśmiechnięta buźka na półkach i w oknie ponownie wskazuje, jak klienci będą się czuć po zakupie.
Odważny, ale subtelny różowy kolor stał się podstawą nowego projektu. Ma on wywoływać w klientach poczucie miękkości i komfortu. Całe wnętrze jest połączeniem czystej bieli i kilku odcieni różu, dzięki czemu sklep jest wizualnie czysty i bardziej przejrzysty dla klientów. Nowa koncepcja przedstawia +pill nie tylko jako aptekę, ale jako atrakcyjne miejsce do robienia zakupów.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury