27% wzrost sprzedaży dzięki naszej koncepcji dla Super Zoo.
Kontynuujemy ścieżkę udanego rebrandingu sklepów Super Zoo, pracując nad unikalnym doświadczeniem emocjonalnym pod każdym względem. Potwierdzeniem sukcesu tej koncepcji jest fakt, że dzięki nowemu rebrandingowi sprzedaż Super Zoo wzrosła o 27% rok do roku. Wspólnie z zespołem Super Zoo stworzyliśmy funkcjonalną koncepcję, która jest naprawdę wyjątkowa na rynku.
Zakupy i podróż klienta są przeplatane grafikami edukacyjnymi dla każdego asortymentu produktów. "Nie zapomnij ich uszczęśliwić i kup im smakołyk", głosi napis w dziale przysmaków dla psów. W sklepie znajduje się wiele takich emocjonalnych grafik. Te same materiały, nawigacja i ogólny projekt są używane we wszystkich sklepach, dzięki czemu klienci znajdują swoje ulubione produkty w tym samym miejscu w sklepie. Duży nacisk położono na przejrzystość, szybką orientację na miejscu, identyfikację wizualną marki SUPER ZOO oraz stopniową intensyfikację emocji, które osiągają punkt kulminacyjny przy ladach sprzedażowych, gdzie eksponowane są przysmaki dla zwierząt. Podróż klienta jest zatem bardzo silna emocjonalnie. Dzięki doskonałej komunikacji z zespołem Super Zoo, byliśmy w stanie wspólnie przemyśleć wszystko w najdrobniejszych szczegółach, co znalazło odzwierciedlenie w niesamowitym wyniku wzrostu sprzedaży.
Dzięki naszemu działowi budowlanemu MORIS Construction byliśmy w stanie zmodyfikować cały sklep w Mladá Boleslav na terenie CityMarket Na Radouči oraz w wielu innych miastach w Republice Czeskiej i SK oraz praktycznie przekształcić cały sklep tak, aby był gotowy do instalacji wszystkich elementów detalicznych. Nasz dział budowlany działający w całej Republice Czeskiej, SK i RO oszczędza klientowi nie tylko czas, ale także znaczne środki finansowe, ponieważ zapewnia kompleksową obsługę od projektu, kompletnego projektu budowlanego, prac budowlanych po instalację.