PIKITO
- Client
- Pikito a. s.
- Segment
- Wspólny sklep
- Realization
- 2022
- About project
-
Unikalna koncepcja PIKITO oferuje nową usługę dla e-sklepów na rynku czeskim. Wnętrze sklepu składa się z półek i gondoli, które dzięki czystemu designowi można łatwo dostosować do każdej marki i w pełni wyróżnić różnorodny asortyment. Ich układ stworzył łącznie dwanaście jednostek sprzedażowych. Zapewniają one idealną przestrzeń sprzedażową i prywatny branding, podczas gdy koszty obiektów, magazynowania i personelu są dzielone między sprzedawców detalicznych.
Oddzielne jednostki sprzedaży znajdują się na całym obwodzie sklepu. Każda jednostka została uzupełniona o dwie tablice reklamowe. Podświetlana reklama pozwala markom na podkreślenie swojej pozycji w sklepie. Ponadto klient otrzymuje przegląd tego, gdzie i jakie marki można znaleźć tuż przy wejściu, co wspomaga orientację w sklepie. Ponadto każda marka może w pełni spersonalizować swoją jednostkę za pomocą materiałów promocyjnych i brandingu.
Cały sklep funkcjonuje również jako przychodnia. W przejściu znajduje się wyspa z dwoma panelami. Na ekranie dotykowym klient znajduje swoje zamówienie, za które może zapłacić bezpośrednio za pomocą dołączonego terminala. Kupujący mogą wyraźnie zobaczyć kolejność przesyłek na ekranach przy panelach i przy kasie. Wyspa składa się również z poczekalni z trzema ławkami i dolnymi lustrami do przymierzania butów. W sklepie znajdują się również stoiska dla e-sprzedawców odzieży.
Dzięki tej koncepcji sklepy internetowe mogą w pełni pracować z emocjami klienta i w pełni wykorzystać marketing w sklepie. W sklepach fizycznych, zwłaszcza podczas oczekiwania na kasę, kupujący są bardziej skłonni do dokonywania zakupów pod wpływem impulsu. Ponadto zawężony wybór i różnorodność asortymentu sprawiają, że uwaga klienta nie słabnie, a produkty i komunikaty reklamowe mają większe szanse na przyciągnięcie jego uwagi.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury