O2 Future Shop
- Client
- O2 Czech Republic
- Segment
- Telekomunikacja
- Realization
- 2017-2020
- Tags
- Interiér, Prodejna, Kamenný obchod, Design, Síť prodejen, Síť prodejen, Interiér, In-store
- About project
-
Zupełnie nietypowa koncepcja przestrzeni handlowej, doskonałe doświadczenie zakupowe, naturalność ruchu i inspiracja technologią do odkrywania ukrytych możliwości - to nowy koncept sklepów O2 Future shop, którego jesteśmy twórcą i realizatorem.
Prace nad konceptem trwały prawie rok i obejmowały m.in. budowę makiety sklepu w hali produkcyjnej, która posłużyła do dopracowania ostatecznego wyglądu i charakteru wnętrza. Głównym tematem koncepcji jest połączenie natury z nowoczesnymi technologiami przyszłości. We wnętrzu zostało to osiągnięte poprzez obfite wykorzystanie litego drewna w połączeniu z innowacyjnymi elementami projektu (np. indukcyjne ładowanie telefonów dla klientów wbudowane w biurka sprzedażowe dla konsultantów). Całkowicie nietypowe otoczenie podkreśla ergonomię, funkcjonalność, a przede wszystkim elastyczność środowiska. "Połączyliśmy podstawowe wartości marki z przytulną ponadczasowością i praktyczną modułowością", mówi Adam Klofáč, dyrektor projektu, który kieruje projektem O2 w MORIS design.
Osiągnęliśmy odpowiednią atmosferę i niezbędne emocje, łącząc materiały i wyrafinowaną grę światła. Centralna część przestrzeni jest zawsze zdominowana przez unikalne oprawy oświetleniowe symbolizujące niebo pełne gwiazd. Połączenie abażurów o różnym natężeniu światła w różnych strefach sklepu pozytywnie wpływa na nastrój i tworzy ogólną harmonię w postrzeganiu przestrzeni. Żywa zieleń wprowadza do wnętrza spokój, oryginalność i naturalność.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury