MANUMI
- Client
- Korálky.cz s.r.o.
- Segment
- Hobby
- Realization
- 2022
- About project
-
Kreatywność i pomysłowość błyszczą na ulicy. Klienci chętnie wchodzą do środka, zwłaszcza dzięki zabawnemu, kolorowemu wystrojowi. Wnętrze sklepu nie tylko sprytnie prezentuje istotę marki i oferowanych towarów, ale także w znacznym stopniu przyczynia się do nawigacji w sklepie.
Sklep oferuje naprawdę zróżnicowaną gamę produktów do tworzenia - od koralików po materiały do makramy i narzędzia do tworzenia świec. Drobne towary po prostu wyróżniają się na neutralnych wizualnie stojakach. Są one wspierane przez kolorowe grafiki nawigacyjne, dzięki czemu klient od razu wie, gdzie znaleźć materiały do swoich kreacji. "Wszystko do bransoletek mineralnych" lub "Wszystko do makramy" na kolorowym tle wyraźnie oznaczają kategorie produktów, których nie można przeoczyć od wejścia.
Wzmocniliśmy komunikację nie tylko wewnątrz sklepu, ale także w kierunku ulicy. Oryginalne plakaty w witrynie zostały zastąpione przez podświetlane T-boardy na frontach gondoli. Przyciągają one uwagę przechodniów, a swoim nietypowym designem i wyrazistymi kolorami zachęcają do zajrzenia do środka sklepu. Ogólnie rzecz biorąc, odmłodziliśmy i usprawniliśmy sklep bez konieczności ingerowania w asortyment produktów.
Wisienką na torcie jest obwodowy neon LED symbolizujący nawlekanie koralików na sznurek, który sprytnie łączy półki na całym obwodzie sklepu.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury