Wprowadzenie > Detail novinky
Rebranding w całej Europie z Pragi jest możliwy
Rebranding w całej Europie z Pragi jest możliwy
1. 2. 2022
Kontynuujemy ścieżkę udanego rebrandingu nie tylko w Czechach, ale także w innych krajach europejskich. Fantastyczne zakupy i unikalny wygląd - oto Footshop z nową identyfikacją wizualną, która jest wyraźnie rozpoznawalna i różni się od innych. Nowa tożsamość przenosi markę do sektora mody premium.
Obecnie przeprowadziliśmy już rebranding 4 sklepów z nową identyfikacją wizualną w Bratysławie na Słowacji, Budapeszcie na Węgrzech i dwóch kolejnych w Pradze, w Holešovicach i Na Příkopě.
Nowa koncepcja została odciśnięta na twarzach wszystkich sklepów Footshop w Europie i za każdym razem, gdy wchodzisz do sklepu, pamiętasz, że nasza firma MORIS design była na początku całego rebrandingu.