Gdy projektant tworzy funkcjonalny stojak z charakterystycznym punktem orientacyjnym
Nasz projektant stworzył otwartą koncepcję stoiska skierowanego w stronę klientów z widoczną kolumną, w której osadzony jest ekran LED z prezentacją wideo. Daje to klientowi możliwość szybkiego zapoznania się z usługami Centropol. Aby podkreślić nazwę firmy, logo umieszczono na szczycie kolumny, którą uzupełnia podświetlany pasek LED.
Idealny układ dwóch stref komunikacyjnych w postaci dużych stołów informacyjnych dla nowych klientów podkreślają naturalne kolory materiałów z wygodnymi siedzeniami. Nietypowy design stoiska uzupełniają takie elementy jak składane drzwi centralnej szafki, pancerny kołnierz z logo na obwodzie stoiska. Indywidualne podejście firmy inspiruje klienta takim rozwiązaniem detali.
Design w sklepie przybiera wiele form i zawsze musi wywoływać przyjemne odczucia u klienta.